Opis forum
Fuuton, Kaze Kiri no Jutsu
Służy do obrony i do ataku, jednakże została stworzona do tej pierwszej rzeczy. Kumulujemy Chakrę w jakiejś broni, po czym jednym cięciem rozpraszamy słabsze techniki Fuuton. Podczas atakowania przeciwnika możemy zadać mu lekkie obrażenia, tnąc go.
Ranga: D
Chakra: 400
Fuuton, Reppushou no Jutsu
Polega na wysłaniu podmuchu wiatru w pojedynczy cel. Dzięki niej możemy wroga przewrócić, a nawet pokaleczyć.
Ranga: D
Chakra: 1500
Fuuton, Kaze no Yaiba
W wskazującym palcu gromadzimy strumień energii, który zamienia się w wietrzne ostrze, którym możemy pociąć przeciwnika.
Ranga: D
Chakra: 1000
Fuuton, Kumo Kaze no Jutsu
Wokół przeciwnika tworzymy tornado z chmur, które go wsysa i kaleczy.(Wszystko co znajdowało się w niebie na przykład burza, znajduje się także wewnątrz, więc możemy przeciwnika zmoczyć, porazić i tak dalej.)
Ranga: C
Chakra: 700
Fuuton, Butoukai no Jutsu
Ździebko technik jest podobna to Katon, Goukakyuu, lecz tutaj przykładamy rękę do ust i tworzymy małą kulkę wiatru, która najczęściej przeciwnika dekoncentruje lub zadaje mu lekkie rany.
Ranga: C
Chakra: 1500
Fuuton, Hien
Zamieszczamy energię w naszej broni, przy czym pogrubia się, wydłuża, albo poszerza ona do kilku centymetrów. Podczas walki przeciwnik skupi całą swoją uwagę na metalowej części niż na tej z Chakry, której nie widać, więc możemy zaatakować go tak jakby znienacka.
Ranga: B
Chakra: 1500
Fuuton, Renkuudan no Jutsu
Zbieramy w płucach Chakrę, po czym wydmuchujemy potężny podmuch wiatru.
Ranga: C
Chakra: 1650
Fuuton, Kaze Furrai no Jutsu
Bardzo przydatna technika podczas śledzenia jakiegoś wrogiego Shinobi. Dzięki naszej Chakrze możemy latać, tak długo i szybko, na ile nam wystarczy Katra. Do latania możemy użyć jakiegoś wachlarza.
Ranga: B
Chakra: 25000
Fuuton, Senmoufuu no Jutsu
Tworzymy wielki podmuch wiatru, który w pewnym sensie niszczy dosłownie wszystko na swojej drodze.
Ranga: B
Chakra: 21000
Fuuton, Kamaitachi no Jutsu
Podstawowe Jutsu dla użytkowników wachlarza. Za zamachnięciem broni tworzy się małe tornado, które wciąga przeciwnika i go szatkuje.
Ranga: B
Chakra: 5000
Fuuton, Juuha Shou
Zamachując jakąś naszą kończyną przesyłamy impuls Chakry, która tworzy wietrzne ostrze zadające dość poważne obrażenia.
Ranga: B
Chakra: 50000
Fuuton, Daitoppa no Jutsu
W skrócie tworzymy ogromny wietrzny wir, który potrafi nawet zniszczyć skałę.
Ranga: A
Chakra: 25550
Fuuton, Taidou no Jutsu
Najlepiej działa podczas ucieczki. Polega na zwiększeniu naszej prędkości trzykrotnie.
Ranga: A
Chakra: 27850
Fuuton, Tatsumaki no Jutsu
Wykonujący technikę po wykonaniu kilku pieczęci tworzy tornado, które niszczy prawie wszystko.
Ranga: A
Chakra: 35000
Fuuton, Kaze no Yoroi
Jest Jutsu służącym głownie do obrony, lecz potrafi zadać duże skaleczenia. Polega na stworzeniu wokół nas wiatru, który z zetknięciu z przeciwnikiem kaleczy go. Mimo tak doskonałej obrony, technika ma swoje wady. 1 jest to, że trzeba mieć bardzo wyczulone zmysły, by zobaczyć, to co jest za wirem. A dwa, słabym punktem dla tej techniki jest zaatakowanie z góry.
Ranga: A
Chakra: 40000
Fuuton, Kaiten Shuriken
Dookoła wystrzelonych przez nas shurikenów gromadzimy Chakrę, która je bardzo wyostrza, sprawiając, że przetną wszystko na swojej drodze. Możemy nimi także swobodnie sterować.
Ranga: A
Chakra: 5000 za 1 shurikena
Fuuton, Dai Kamaitachi no Jutsu
Do jej użycia potrzebny jest wachlarz. Zamachując wachlarzem, wiatr do którego dodajemy ogromne ilości Chakry zamienia się w gigantyczny podmuch, który w stanie jest przeciąć wszystko.
Ranga: A
Chakra: 35000
Fuuton, Atsugai
Technika polega na stworzeniu wietrznego pandemonium, które jest tak silne, żeby przeciąć najtwardszy metal. Wadą techniki jest spora ilość pieczęci, jak i jej czas wykonania, który, jak na ten żywioł jest bardzo duży.
Ranga: S
Chakra: 223500
Fuuton, Rasen-Shuriken
To najbardziej zaawansowana technika Fuuton. Polega ona na tym samym co zwykły Rasenagan, tylko tutaj dodajemy swój żywioł Chakry Fuuton i formujemy z niej gigantyczny shuriken, który potrafi zniszczyć wszystko. Wadą tego Jutsu jest to, że zaraz po jej wykonaniu musimy udać się do szpitala, gdyż niszczy nam ona komórki w ręce.
Ranga: S
Chakra: 3000000
Fuuton, Ninpou Kami Oroshi
Ninja z rąk wypuszcza wiatr, który pędzi jak błyskawica.
Ranga: S
Chakra: 180000
Fuuton, Juuha Reppu Shou
Tworzymy wielką łapę z pazurami, którą możemy swobodnie sterować i atakować przeciwnika. Minusem techniki jest spora ilość Chakry.
Ranga: S
Chakra: 1000000
Offline