Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2010-08-22 20:11:48

 Narita

http://img837.imageshack.us/img837/7348/2zqfspw.png

Zarejestrowany: 2010-08-20
Posty: 40
Punktów :   

Klan Aburame

Kikaichou no Jutsu
- Technika ta polega na ataku owadami. Podstawowa technika ofensywna klanu Aburame.
Ranga D



Ningenteki Mayu no Jutsu
- Użytkownik tworzy kokon w którym jest ukrytu. Można go wykorzystać w celu zaskoczenia przeciwnika bądź, ukryciu się przed takowym.
Ranga D



Fujin Konchuu no Jutsu
- Na przeciwnika wchodzi samica robaka, a gdy chcemy go odnaleźć... korzystamy z samca. Odnajduje rywala bez problemów
Ranga D



Konchuu Senkou
- Technika wykorzystywana do zwiadów. Wysyłamy gdzieś małego robaczka, a on gdy wróci przekazuje nam to co zobaczył. Dla przykładu... zawartość jakiejś kartki.
Ranga D


Kikai Kawarimi no Jutsu
- Jest to odmiana techniki Kawarimi no Jutsu. Tylko, że w tym przypadku gdy rywal nas zaatakuje zamieniamy się w chamrę owadów.
Ranga D



Mushi Yose no Jutsu
- Użytkownik wytwarza z chakry coś na wzór sieci która przywołuje pobliskie robaczki. Należy najpierw przyłożyć chakrę do podłoża.
Ranga D



Mushi Bunshin no Jutsu
- Z robaków wytwarzamy idealną kopię samego siebie. Lecz gdy ktoś go zrani zamienia się w robaki.
Ranga C



Soshaku no Jutsu
- Robaki wchodzą na przeciwnika, a następnie boleśnie go kąsają.
Ranga: C



Ushiro Ishuu
- Technika ta polega na zgromadzeniu za przeciwnikiem "armii" robaków. Są one gotowe do zaatakowania go w każdym momencie. Ale, aby technika się udała trzeba odczekać kilka tur. Ponieważ robaki nie osiągają dużych prędkości.
Ranga C



Konchuu Gaijo Doku
- Członek klanu Aburame wprowadza swoje robaki do ciała innej osoby, a te wysysają z niego truciznę. A następnie wracają do swojego "domu".
Ranga C



Konchuu Hei
- Jest to ściana z robaków. Jest ona dosyć wytrzymała.
Ranga C



Kikaichuu Arare
- Jest to jedna z najlepszych technik klanu Aburame. Użytkownik ze swojego ciała wysyła olbrzymią ilość robaków które tworzą ogromną kulę. Po chwili robaki niczym pociski odłączają się od wielkiej kuli robiąc mniejsze pędzące na przeciwnika. Uderzenia są potężne a przy okazji każde trafienie powoduje spadek chakry przeciwnika.
Ranga B



Mushi Kabe no Jutsu
- Jest to najlepsza defensywna technika tego klanu. Z ciała użytkownika wychodzą wszystkie robaki, a następnie wytwarzają wokół nas obronny wir zamykając w niej swojego shinobi. Gdy ktoś go dotknie jest atakowany przez robaki.
Ranga B



Kikaichuu Gufuu
- Jest to jedna z największych technik klanu Aburame, pod względem rozmiarów. Wszystkie robaki opuszczają ciało członka tegoż klanu i tworzą coś co bardzo przypomina tornado. Znalezienie się w nim wiążę się z gwałtownym spadkiem chakry ofiary a także licznymi ranami zadanymi przez robaki ( kąsanie uderzenia i tym podobne ).
Ranga A



Hijutsu: Mushi Dama
- Jest to tajemna technika klanu. Członek klanu Aburame przywołuję mnóstwo robaków które okrążają swój cel, a następnie rzucają się na niego nie pozostawiając nawet drobnej dziurki. Wgryzają się w niego i wysysają chakrę. Jest to bardzo bolesna i jednocześnie skuteczna technika.
Ranga A


Dokudokushii Kikaichuu no Jutsu
- członek klanu aburame pokrywa całe swoje ciało mikro robaczkami. W kontakcie fizycznym robaczki przechodzą na przeciwnika i niszczą jego ciało. Mogą w ten sposób nawet zabić i to wcale nie w długim tempie ale z pewności przysparzają niewiarygodny ból.
Ranga S

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gramy24.pun.pl www.czekamynagofry.pun.pl www.benomnitrix.pun.pl www.darkghosts.pun.pl www.bakugan-gra.pun.pl