Opis forum
Suiton, Mizu Kawarimi
Odmiana techniki Kawarimi, tylko, że zamiast kłody zamieniamy się w małą kałużę.
Ranga: D
Chakra: 400
Suiton, Haran Banshou
Zalewamy przeciwnika woda, lecz musi ona skądś spływać na przykład z dachu.
Ranga: D
Chakra: 900
Suiton, Mizuranppa no Jutsu
Polega na wylewaniu z ust strumieni wody.
Ranga: D
Chakra: 555
Suiton, Suirou no Jutsu
Zamykamy przeciwnika w wodnym więzieniu, w którym nie może oddychać, jak i się poruszać. Technika działa do tego momentu, aż wykonujący wyciągnie z kuli rękę.
Ranga: C
Chakra: 1200
Suiton, Mizutensou no Jutsu
Innymi słowy wchodzimy do wody, ilość jest nieistotna.
Ranga: C
Chakra: 1000
Suiton, Mizu Bunshin no Jutsu
W skrócie tworzymy wodne klony.
Ranga: C
Chakra: 250 za 1 klona
Suiton, Mizu Kamikiri
Uderzamy nogą o ziemię, przy czym zaczyna się z niej wylewać wielki strumień wody, który niszczy wszystko na swojej drodze.
Ranga: C
Chakra: 500
Sution, Suihei no Jutsu
Naprzeciwko nas tworzy się wodna tarcza, która służy do obrony przed atakami Katon, jak i do obrony przed słabszymi TaiJutsu. Do wykonania tej technik potrzebna jest woda.
Ranga: C
Chakra: 1200
Suiton, Suikoudan no Jutsu
Jutsu najlepiej się sprawia nad jakąś wodą, lecz można ją stworzyć Mizuranppą. Woda zamienia się w skondensowany strumień.
Ranga: C
Chakra: 600
Suiton, Mizu no Muchi
W ręku tworzy nam się wodny bicz, który potrafi to samo co zwykły. Woda przewodzi prąd więc, możemy wysłać na przeciwnika impuls elektryczny, który, może go porazić. Do wykonania potrzebna woda.
Ranga: C
Chakra: 300
Suiton, Mizuhame Nabara
Z ust wylewa nam się lepiąca maź, która przykleja wszystko czego dotknie.
Ranga: B
Chakra: 10000
Suiton, Suiryuuben
Coś podobnego do Mizu no Muchi, lecz tutaj tworzymy wodną kule, z której możemy zrobić kilka, a nawet kilkanaście biczy, którymi będziemy naraz atakować. Ciekawe jest to, że można nimi swobodnie kontrolować, lecz im ich więcej, tym ciężej.
Ranga: B
Chakra: 5000
Sution, Kokuun
Tworzymy deszcz z łatwopalnej wody. Im więcej Chakry w to damy, tym mamy większy zasięg.
Ranga: B
Chakra: od 25000
Suiton, Ja no Kuchi
Atakujemy przeciwnika sporą falą wodną, która zamienia się potem w świder niszczący wszystko na swojej drodze.
Ranga: B
Chakra: 40000
Suiton, Suiga Dan
Z wody wyłania kilka macek, które unieruchamiają przeciwnika, przy czym możemy go zaatakować inną techniką.
Ranga: B
Chakra: 30000
Suiton, Mizu no Tatsumaki
Po wykonaniu pieczęci na wodzie tworzy się wir, którym możemy swobodnie kierować.
Ranga: B
Chakra: 35000
Suiton, Gousuiwan no Jutsu
Woda, która znajduje się w naszym ciele twardnieje, po czym jesteśmy silniejsi i odporniejsi na zadawane obrażenia.
Ranga: B
Chakra: 40000
Suiton, Daibakufu no Jutsu
Polega na stworzeniu wodnego tornada. Jeśli jesteśmy blisko wody koszty Chakry są zmniejszone o połowę.
Ranga: B
Chakra: 20000/1000
Suiton, Kaji Sinjuu
Pod przeciwnikiem wystrzeliwuje się gejzer. Możemy określić jaką temperaturę ma mieć woda.
Ranga: B
Chakra: 10000
Suiton, Hahonryuu
Zalewamy przeciwnika dużymi ilościami wody.
Ranga: B
Chakra: 40000
Suiton, Suishuu Gorugon
Polega na stworzeniu z wodnej kuli wielkiego węża, który połyka swojego przeciwnika i zabija go. Do użycia techniki potrzebne jest wcześniejsze użycie Suiton, Suriyuuben.
Ranga: A
Chakra: 30000
Suiton, Suiryuudan no Jutsu
Strumień wody zamienia się w wielkiego wodnego smoka. Wadą tej techniki jest bardzo duża ilość pieczęci.
Ranga: A
Chakra: 7000
Suiton, Suijinheki
Z ust wypluwamy wodną falę.
Ranga: A
Chakra: 45000
Suiton, Chakra Kenpa Ame
Tworzymy deszcz na obszarze całej wioski. Jeśli ktoś w niego wejdzie, od razu się o tym dowiemy.
Ranga: A
Chakra: 115000
Suiton, Daibakuryuu
Dzięki temu Jutsu tworzymy wir wodny, który wsysa wszystko co znajdzie w swoim polu rażenia.
Ranga: A
Chakra: 90000
Suiton, Gufuu Suika no Jutsu
Technika polega na połączeniu Fuuton, Rasengan i Suiton, Hahonryuu. Po czym powstaje wodne-wietrzne tornado, które potrafi przezwyciężyć techniki Katon.
Ranga: A
Chakra: 91000
Suiton, Gufuu Suika
W rękach tworzymy dwie małe, wodniste kulki, które z zetknięciu z innym ciałem wybuchają.
Ranga: A
Chakra: 45000
Suiton, Goshoku Zame
Polega na stworzeniu rekinów(maksymalnie dziesięć), którymi możemy swobodnie sterować i atakować przeciwnika. Mają zdolność regeneracji, lecz muszą być w wodzie.
Ranga: A
Chakra: 80000
Suiton, Takitsubo no Jutsu
Możemy stworzyć zbiornik wodny, z niekończącą się ilością wody.
Ranga: S
Chakra: 2000000
Suiton, Suishouha no Jutsu
Tworzymy gigantyczną wodną falę, która taranuje wszystko, co znajdzie na swojej drodze.
Ranga: S
Chakra: 1000000
Suiton, Bakasui Shouha
Z ust wypluwamy wodę, z której może powstać jezioro. Wodą z niego możemy swobodnie manipulować
Ranga: S
Chakra: 1000000
Offline